Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Marlou Killaars - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Marlou Killaars - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Marlou

Blijf op de hoogte en volg Marlou

20 Februari 2014 | Nederland, Reuver

Hallo allemaal!

Ja ja ja, het is bijna zover! Morgen vertrek ik dan naar Roskilde, Denemarken, om daar voor 4 maanden te gaan studeren. Ik ga hier een minor volgen: Aestetics and Learning in Early Childhood Education (ALECE), ofwel hoe ik drama en muziek kan gebruiken in het onderwijs als een leermiddel.
Ik heb er ontzettend veel zin in en ik kijk er al heel lang naar uit. Toch vind ik het stiekem ook wel heel erg spannend en ga ik velen van jullie wel missen!

Op het moment ben ik vooral bezig met het alles passend in één koffer te krijgen. Ik denk dat dit een groot streven van mezelf was, maar dat dit helaas niet gaat lukken. Terwijl ik hiermee bezig ben besef ik me ook dat ik toch wel geluk heb dat ik met mijn ouders met de auto ga! Anders had zeker 15 kilo mijn koffer nog moeten verlaten!

Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen, zal ik hier mijn belevenissen plaatsen!

Liefs,
Marlou





  • 20 Februari 2014 - 19:04

    Linda Nijssen:

    Ha Marlou,
    Nog ff ( nou ut nog ken op nedelandse
    Bodem) je veel plezier en succes wensen
    Voor de komende tijd. Lijkt me super gaaf
    maar ook wel raar om voor zo'n periode
    Weg te zijn uit je oude vertrouwde wereldje.
    Maar als je eenmaal daar bent, weg van reuver
    En bv de carnaval, ga je daar beslist veel
    Leuke en interesante mensen leren kennen
    en denk je niet meer aan dat gepeupel
    Hier

  • 20 Februari 2014 - 23:50

    Caroline:

    Jeeejjj ig kiek der noe al nao oet om elke kier dien verslagen te leaze!! Doe geis t geweldig hebben dao!!!

  • 21 Februari 2014 - 09:28

    Nicole Hendriks:

    Hoi Marlou,
    Ich wil dich hiël vuul suc6 winse en natuurlik auch vuul plezeer in Denemarken.
    Veur zeen os.
    Groetjes
    Nicole Hendriks

  • 22 Februari 2014 - 07:55

    Rian:

    Ha Marlou,
    Heel erg veel plezeer. Je zult ongetwijfeld een fantastische tijd hebben. Geniet er van! Enne....als je het niet meer weet zeg ne maar ' Jig taler ikke Dansk'. Groetjes Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Minor: Aestetics and Learning in Early Childhood Education, aan de University of Sjealland in Roskilde, Denemarken.

Actief sinds 19 Feb. 2014
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 4710

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 21 Juni 2014

Denemarken!

Landen bezocht: